Skákání na trampolíně je efektivní pohybovou aktivitou. Rovnoměrně zatěžuje všechny svalové partie, podporuje fyzickou kondici, zpevňuje postavu a také napomáhá hubnutí.

V dnešní době máme k dispozici množství způsobů a prostředků zábavy, relaxace i sportu. Také trampolíny jsou nám mnohem dostupnější, než si můžeme pamatovat z dob minulých. Zatímco dříve byly trampolíny určené jen omezenému okruhu sportovců či akrobatů, v současnosti si skákání na trampolíně může dopřát takřka každý.

Trampolíny si jako zábavnou atrakci užívají zejména děti. Také dospělým však skákání přináší zábavu. Znamená také zdravé cvičení, sportovní aktivitu, způsob utužování kondice, prostředek hubnutí či aktivní relax.

Stav beztíže a následně volný pád

trampolina_11Skákání na trampolíně je efektivní pohybovou aktivitou. Rovnoměrně zatěžuje všechny svalové partie, podporuje fyzickou kondici, zpevňuje postavu a také napomáhá hubnutí.

Skákání aktivně ovlivňuje každou buňku lidského těla. Při výskoku se v nejvyšší poloze tělo na okamžik dostává do stavu beztíže, aby se následně dostavil volný pád. Dochází tak ke stimulaci krevního oběhu a vyššímu prokrvování tkání. Zlepšuje se okysličení buněk, je tak podporována jejich správná funkce.

Mohlo by Vás zajímat: pokyny pro správné skákání na trampolíně

Související

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *